,,Fru.it“ avalynės dizaineris Gianluca Tombolini – su meile iš Italijos

INTERVIU | Nors pastaruoju metu dažnai kalbama apie ,,Made in Italy’’ filosofiją ir itališką kokybę, leiskite pastebėti, kad deja ne kiekvienas itališkas prekių ženklas gali pasigirti tokia gamybos ir sėkmės istorija. Nuo 1979 m. trijų brolių verslas iki šių dienų išaugo iki visame pasaulyje žinomo avalynės prekių ženklo, pasakojančio klientui ne tik prekių ženklo konceptą, bet puoselėjančio avalynės gamybos tradicijas.

,,Fru.it“ prekių ženklo dizaineris Gianluca Tombolini ir jo unikali estetika, persipinusi tarp modernumo, urbanistikos ir švelnaus moteriškumo. Draugystė tarp ,,Fru.it“ ir Dolitos prasidėjo prieš 15 metų. Klientų iš pirmo žvilgsnio arba, tiksliau sakant, iš pat pirmos kolekcijos įsimylėtas avalynės ženklas tapo Dolitos istorijos dalis. Tad koks tas kūrybinis pasaulis ir kuo kvėpuoja ,,Made in Italy’’ ženklo istorija šiandien.

sant elpidio.jpg Sant’Elpidio a Mare, Italija

fruit factory.jpg „Fru.it“ avalynės fabrikas ir biuras

fruit making of

fruit making of copy ,,Made in Italy“ filosofija taikoma nuo pat 1979 m.

Vardas:

Gianluca Tombolini

Amžius:

43

Gimėte ir augote:

Sant’Elpidio a Mare, Italija.

Šeima Jums reiškia …?

Ištakas ir vertybes.

Jūsų gyvenimo kredo?

Tikėjimas.

Jūsų mėgstamiausias miestas?

Londonas.

Jūsų mėgstamiausi kvepalai?

Dior „Sauvage „.

ą ,,Fru.it“ modeliai

Gianluca, papasakokite, kaip prasideda Jūsų diena?

Puodeliu itališkos gardžios kavos, jogurtu ir kelione į ofisą.

Pradžia. Kaip gimė pirmoji Jūsų batų pora, pirmasis jos modelis? Kas Jus inspiravo, kokie tai buvo batai, spalva, medžiagos…?

Tai buvo auliukiniai batai, pagaminti iš denimo, dekoruoti pankiškomis kniedėmis. Mane inspiravo mados žurnalas,,Vogue” ir joje publikuojamos mados fotosesijos, žurnalų viršeliai.

Jūs gyvenate nuostabioje Italijos vietoje, Markės regione. Jus supa saulė, jūra, gamta, vynas… Ar galėtumėte mums papasakoti apie kūrybinį įkvėpimą. Gal Jus įkvepia menas? Architektūra? Galbūt kiti menininkai?

Taip, Jūs esate teisūs… Vieta, kurioje gyvenu, dirbu, kuriu, kvėpuoju man suteikia daug laisvės ir kūrybinio polėkio. Tačiau mane taip pat įkvepia ir žavi džiazo muzika bei tapyba. Ypač žaviuosi Marko Rothko paveikslais, spalvine gama, potėpiais, spalvų veržlumu, ekspresija, emocijomis.

with fur.jpg Nuo gamybos iki pateikimo ekspozicijoje

Ką tai reiškia ,,Fru.it“ pavadinimas? Kaip kilo idėja pavadinti taip savo prekių ženklą?

Tai įvyko labai spontaniškai! Mums patiko pats žodžio žaismas. Pats pavadinimas labai optimistiškas, tarsi savaime verčia galvoti apie spalvingą, saulėtą dieną!

Ką ,,Fru.it“ reiškia Jums šiandien?

Tai reiškia sunkų darbą, aistrą mylimam darbui ir tikslą niekada nepasiduoti!

Kaip kito ,,Fru.it“ klientės paveikslas. Kokia ji buvo prieš dešimt metų ir dabar? Ką ji veikia? Kuo kvėpuoja? Kokia tai moteris?

Mūsų prekių ženklo istorija nėra trumpa. Mes turime istoriją ir esame Italijos mados dalis. Svarbu tai, kad ,,Fru.it“ turi tapatybę ir mes stengiamės ją išlaikyti, puoselėti! Mes kuriame šiuolaikiškus produktus, todėl ,,Fru.it moteris“ turi būti stilinga, stipri, sportiška, moteriška, šiek tiek pankiška bei švytinti.

ikoniniai.jpg ,,Fru.it“ ikonis modelis su kaukolėmis

Jeigu kas nors pakviestų Jus kolaboruoti kartu, daryti bendrą kolekciją, ar tai Jums būtų įdomu kaip kūrėjui?

Žinoma įdomu. Tai skatina kūrybiškumą ir pasaulėžiūrą. Tačiau didžiają laiko dalį aš praleidžiu kurdamas vienas.

Su kokiais kūrėjais ar prekių ženklais norėtumėte bendradarbiauti? Kurti?

Norėčiau dirbti su “Givenchy” mados namais!

sportiniai.jpg ,,Fru.it“ sportiniai bateliai

Gal jūs nuspręsite sukurti ir vyrišką kolekciją?

Moteris. Ji tokia įdomi. Nenupasakojama, paslaptinga. Nuoga, bet kartu ir neatrasta, nuspėjama, bet kartu ir intriguojanti. Moterims kurti įdomiau. Daugiau kūrybinės laisvės ir polėkio.

basutes.jpg ,,Fru.it“ basutės

,,Made in Italy“ ženklas šiandien Jums reiškia…?

,,Made in Italy“, visų pirma, yra kokybė, darbo etika ir kokybiškos medžiagos, naudojamos avalynės gamyboje.

fruit_ankle.jpg ,,Fru.it“ auliukiniai bataifruit modeliai.jpg ,,Fru.it“ modeliai

fru copy.jpg „Fru.it“ sportiniai bateliai

3 ,,privalu turėti“ batų modeliai šiam sezonui?

Įvairiaspalviai auliukiniai, įvairių spalvų aukštakulniai ir veliūrinės bei platforminės basutės.

Ką norėtumėte palinkėti mūsų klientams?

Linkiu gražių akimirkų, prasmingo gyvenimo ir avėti ,,Fru.it“ batus!

Ačiū,

Dolita

Daugiau,,Fru.it“ modelių rasite čia:

SUSIJĘ STRAIPSNIAI
BŪTI ,,ROCCO P.” DALIMI ARBA ŽVILGSNIS IŠ ŠALIES
„PALOMA BARCELO“ – ISPANIŠKOS KULTŪROS IR ISTORIJOS ĮKVĖPTAS DIZAINAS