Avalynė, kurią turi turėti kiekvienas džentelmenas

Sakoma, kad kiekvienas O’Keeffe batas prieš iškeliaudamas į parduotuves rankomis blizginamas maždaug 3 valandas! O’Keeffe batai garsėja patentuota Goodyear konstrukcija ‒ pado užpildymui naudojama kamštinė medžiaga, o padas yra papildomai apsiuvamas aplink. Tai pagerina batų komfortą. Šio prekės ženklo avalynė rankomis gaminama Italijoje, ribotais kiekiais.

O’Keeffe – naujas prekių ženklas vyrams DOLITOJE. Tai prekių ženklas, jungiantis itališką kokybę ir airiškas tradicijas. O’Keeffe kalba apie stilių, o ne apie madą. O’Keeffe nesureikšmina tendencijų, o koncentruojasi į konstrukcijos ilgaamžiškumą ir laiko patikrintą dizainą.

Tai avalynė, kurią turi turėti kiekvienas džentelmenas!

tr.jpg
O’Keeffe vyrams

Batų gamintojai sujungiantys itališką rankų darbo kokybę su airiškomis tradicijomis. Įdomu tai, kad O‘Keeffe fabrikas gamina tik vyriškus batus, tačiau šio prekės ženklo įkurėja ir siela yra moteris ‒ Maud O‘Keeffe. Kaip sako pati dizainerė, O’Keeffe, tai ne apie moterį, kuriančią vyriškus batus, tai istorija apie nedidelę žmonių komandą, kuri sujungta talentus ir pasitiki vienas kito atsidavimu avalynei.

fvf.jpg
O’Keeffe vyrams

Vyriški batai visada buvo Maud aistra dėl, pasak jos, konstrukcijos, lekalų pjovimo, svorio, formos ir kokybės. Kiekvienas O’Keeffe komandos narys vaidina svarbų vaidmenį prekės ženkle ir visi lygūs. Prekių ženklo devizas: „Forti et Fideli Nihil Difficile“.

ccv copy.jpg
O’Keeffe vyrams

O’Keeffe devizas buvo sukurtas prieš šimtmečius, nors nėra tinkamos ir patvirtintos sukūrimo datos. Šūkis parašytas lotynų ir airių kalbomis, dabar matomas su vertimu į anglų kalbą. Iš anglų kalbos šūkis verčiamas taip: „Drąsiems ir ištikimiems žmonėms nieko nėra sunkaus“.

moud designer.jpg
Dizainerė Maud O’Keeffe

Savo karjerą mados industrijoje dizainerė pradėjo dar 9-ajame dešimtmetyje, kuomet dirbo moteriškų drabužių siuvėja. Vėliau perėjo į marketingo sritį ir bendradabiavo su tokiais žinomais vardais kaip Alexander McQueen, Jean Paul Gaultier ir Helmut Lang. 2011-aisiais ji įkūrė savo vardo vyriškų batų prekės ženklą. Tikslas ‒ ne sezoninės tendencijos, o išlaikytas stilius. Bendradarbiaudama su ilgametes tradicijas puoselėjančiu batų fabriku Markės regione, dizainerė kuria klasikinius, laikui nepavaldžius modelius, kuriuose išgaunamas sendinimo efektas. Įkvėpimo savo modeliams ji ieško praėjusiame šimtmetyje, o jos įmonės filosofija ‒ klasikiniai modeliai su naujomis technologijomis.

ccv.jpg
O’Keeffe vyrams

Tai avalynės prekės ženklas tiems, kurie vertina tai, kas tikra.

Perku vyrams čia